2009. február 7., szombat

A kezdetek

(A kép a kemencebence.hu oldalról van, ez még nem az enyém)


Mindig nagyon érdekelt a szabad tűzön sütés-főzés. Ezért pár terméskő, malter, és egy darab cső megfelelő sorrendbe állításával készítettem egy bográcsolót az udvarunkra.
Néhány alkalommal, nyári kirándulások alkalmával (pl: Alsóörsi HD találkozó) mobil kemencében sült finomságokkal találkoztam. Az egyiket tüzetesebben is megnéztem, és úgy gondoltam: de jó lenne otthonra is egy ilyen.
Aztán az RTL Klub Vacsoracsata c. műsorában, amelyikben Bodrogi Gyula művész úr volt a házigazda, megláttam az "igazi" kemencét. Akkor elhatároztam, hogy ilyen nekem is lesz.
Nem tudtam merre induljak el, aztán kaptam egy tippet: a neten van egy oldal, kemencebence címmel. Hát én azonnal rákerestem. Egy nagyon igényes, részlete weblap, képekkel, leírásokkal, ötletekkel, fórummal (azóta már én is aktív fórumozó vagyok), receptekkel, tervrajzokkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése